I UNLOCKED the DARK MATTER ULTRA WAKIZASHI and balance has been restored

18 Th01, 2021
705 286 lượt xem

Enjoy!
Twitch - www.twitch.tv/jev
Twitter - twitter.com/FaZeJev
Instagram - instagram.com/mrjeverson#
GFUEL FLAVOR
gfuel.com/collections/shop-ragin-gummy-fish
STEELSERIES HEADSETS/MICE/KEYBOARDS/ACCESSORIES
USE CODE 'JEV12' FOR 12% OFF
steelseries.7eer.net/k9RZ3

NHẬN XÉT
  • Nobody: Jev:apologizing for spending time with his wife

    Zachary PattonZachary Patton3 ngày trước
  • Professor Jev spittin only fax🤣

    Sike You thoughtSike You thought4 ngày trước
  • This one guy i added on Xbox live as a friend was 1000 but his never online. Now that theres a free zombie access week the dude is online. I always thought how amd now i found out..... Damn they got no shame.

    yale smithyale smith6 ngày trước
  • When jev says he stayed up a bit longer he meant he stayed up nearly all night long

    RaiBladeRaiBlade6 ngày trước
  • your a god

    Adrian LidströmAdrian Lidström7 ngày trước
  • the dark aether camo is actually so much better lol

    JacobJacob15 ngày trước
  • this guy seems like a fake faze clan

    CeniousCenious16 ngày trước
  • There’s nothing wrong with boosting it’s not hurting anyone

    Sam_ultSam_ult18 ngày trước
  • jev: talks about how far away people spawn all the time from you shipment: guess you've never heard of me, let me introduce myself. can we also talk about how the title is dmu wakazaki and for the first 8 and a half minutes

    assassinated assassinassassinated assassin23 ngày trước
  • I can't get enough of this guy he's hilarious

    RED COAT KILL3RRED COAT KILL3R23 ngày trước
  • The amount of times I’ve spawned in napalm fire is ridiculous

    DavoDavo28 ngày trước
  • idk what bots this guy play against but the enemies i get are way and way better

    milan hilferinkmilan hilferinkTháng trước
  • haha i agree the spawns are annoying in MW they arent where you would expect them to be. It makes finding your flow harder and getting long kill streaks.

    Kieren IngoldKieren IngoldTháng trước
  • I like how jev linked his twitch but hasnt streamed there in two years

    Redlightning616Redlightning616Tháng trước
  • I zoned out when he started talking about the spawn system. I'm sorry

    Isaias PolancoIsaias PolancoTháng trước
  • Are you on crack!? The spawns in cold war ffa are the worst ive ever seen. I spawn in front off people constantly. Get revenge spawn killed all the time. Spawns in ffa are garbage

    MUSIKNACKMUSIKNACKTháng trước
  • any1 know how long it took him to get diamond for all guns?

    Kendell HermaKendell HermaTháng trước
  • When hes mad he looks and sounds like an angry math teacher lol love your vids

    Luis YahuacaLuis YahuacaTháng trước
  • 3:14 hes just a rip off of juice WRLD

    ThatCrackedBacon9999ThatCrackedBacon9999Tháng trước
  • I swear the people he play against are just shit 😂😂

    Highvalue rodHighvalue rodTháng trước
  • Everything u described about spawnpoints, ive always just naturally done that and thought about that in my head during every cod game. Ive never really tried to explain it to people tho

    BrazyArrowBrazyArrowTháng trước
  • That skin is terrible get the zombiez dm

    GamingwithJaydenBTWGamingwithJaydenBTWTháng trước
  • Jev: i haven't used the sword yet Also Jev: *punches someone with a sniper*

    nifty rolonifty roloTháng trước
  • Hope you could be proud one day and when your kids ask dad what did you do with your life and you look down and respond I played video games. Holy shit dad your my hero , wait no your not your a fucking loser get a life. Lmao

    Fred FlintsoneFred FlintsoneTháng trước
  • Are you a no life? No offense

    Mmmm WindexMmmm WindexTháng trước
  • 3:05 he’s talking about you biden supporters, voting for clear super downgrade

    Sublime WinsSublime WinsTháng trước
  • im to lazy to grind im just gonna get a mode menu

    SHANEYBOOSHANEYBOOTháng trước
  • 3:11 The awkward silence afterwards is actually too funny

    FaKe Big MaqFaKe Big MaqTháng trước
  • USE YOUR STIM SHOTS PLEASE

    Viggo van MalsenViggo van MalsenTháng trước
  • I can’t wait to get dm ultra and jev I know this doesn’t mean much but I want u to know insipred me to grind all the camos on cod and ur the reason I started playing cod years ago

    BLADEBLADETháng trước
  • “What a great rock, I love living here” please put that on your tombstone lmaooo

    Logan HowardLogan HowardTháng trước
  • I'm level 890 all legit so there are some legit 1000s out there but very few. Very few

    Jarred ThibaultJarred ThibaultTháng trước
  • I'm higher level then you and I suck at the game, 1.2 kd, 2 gold camos and 8 max level guns

    Sean JenningsSean JenningsTháng trước
  • Dude he used the sword like 3 times wtf

    Frank CarterFrank CarterTháng trước
  • Jev with the 100 IQ

    Sultan KhaledSultan KhaledTháng trước
  • Challenge accepted: play Dark Souls 3☠🗡💯

    Thurman CamperThurman CamperTháng trước
  • Bro you dont even use the fucking wakizashi GTFO !!

    Arik RuybeArik RuybeTháng trước
  • Spawns are fine when you are spawn killing. But if you got spawn killed you would bitch so hard.

    American PatriotAmerican PatriotTháng trước
  • Jevs content is him slowly going crazy because of cod spawns

    Jayden BonitzJayden BonitzTháng trước
  • load outs, “this game is sick dude”

    Juanya GainesJuanya GainesTháng trước
  • Day two of asking Jev to consider playing the Cold War campaign :)

    KidPlaysGamesKidPlaysGamesTháng trước
  • Man made a whole formula for spawn points

    CoolCoolTháng trước
  • he's finally looks happy playing games

    Wihan MeijerWihan MeijerTháng trước
  • Challenge Accepted: Minecraft Series with Alexis

    Yash PatelYash PatelTháng trước
  • Jev is a good conversationalist I don’t care I’d listen to him for 5 hours straight without hesitation.

    ayyroxayyroxTháng trước
  • so basically just spawnkill to win? i dont see how someone deserves to get spawnkilled because they don’t catch on lol literally nothing you can do when as soon as you move out you get beamed. but ok

    i tell you hwhati tell you hwhatTháng trước
  • We all know Jev is the best faze member

    Fredy BeansFredy BeansTháng trước
  • *unlocks dark matter waskaski* *uses it as title and on the picture* Dosent use it the whole video 👁👄👁

    Jeferson GuardadoJeferson GuardadoTháng trước
  • Love you jev

    John StickneyJohn StickneyTháng trước
  • I woke up and watched this and he was talking about spawnpoins and I was so fucking confused

    William DeanWilliam DeanTháng trước
  • jev i love you but you sounded like a complete dick talking about that gfuel at the start

    PeeJayPeeJayTháng trước
  • When the dude was singing u should have turned ur mic on and said "u cant fckin singgg"

    SadKidMemesSadKidMemesTháng trước
  • Imaging accidentally ending up in jevs video for the wrong reasons

    Yung MxlliYung MxlliTháng trước
  • my friends level 1000 to lmao

    Josh SorelJosh SorelTháng trước
  • Day 70 of telling Jev Jesus loves him

    fyblandonfyblandonTháng trước
  • Lol BroJev proceeds to explain Cold War spawns meanwhile I’m here crying on Nuketown when I suddenly see 6 red dots running into whatever house I’m inside from backyard. 😭😭

    Extinct ParadiseExtinct ParadiseTháng trước
  • "This is such a great rock, i love living here" hit way too deep 💀

    harley Bmx97harley Bmx97Tháng trước
  • So he sold his Soul to GFUEL, nice.

    AbusimbelAbusimbelTháng trước
  • I haven't watched Jev in a long time I watched him when he played modern warfare and bo2 does he still rage when he die?

    Lfm linksLfm linksTháng trước
  • I’m kinda new to shooters and just maxed out the tundra, I love it

    EsegmoedEsegmoedTháng trước
  • Faze “allllright what’s going on guys” Jev

    AdroitTomAdroitTomTháng trước
  • This is faze, going crazy on multiplayer. Not seeing how fast you can do 90’s

    Diego McGinnityDiego McGinnityTháng trước
  • you didn’t even use the sword smh

    jacob halljacob hallTháng trước
  • i wish Jev was my teacher

    DSmashDSmashTháng trước
  • Ffa armada strike spawns suck ass tho

    nick hanleynick hanleyTháng trước
  • Nice Vid!

    NerkmassNerkmassTháng trước
  • Jesus Christ jev really likes spawn points

    Trevin PhillipsTrevin PhillipsTháng trước
  • Hi, I wish this comment was on behalf of all the wrongly banned Call of Duty players. Many people have been banned from Call of Duty for no reason, but Activision Support is not helping. We would like you to comment on this as you have huge ranges and thus Activision can see this problem

    WhosTimmyWhosTimmyTháng trước
  • For modern warfare you either spawn the opposite side of the map from anyone or to right on top of 3 enemy players

    Max CouplandMax CouplandTháng trước
  • You should play zombies jev 😃

    Balaka GamingBalaka GamingTháng trước
  • 6:25 Jev says he sucked at school and then goes spouting this nonsense

    AcheAcheTháng trước
  • You didn’t even use the wakizashi once the entire video... I don’t believe he actually unlocks all his own camos.

    ecyajecyajTháng trước
  • Jev talking about spawns is like being in calculas as a high school freshmen

    BuzzTrapMUSICBuzzTrapMUSICTháng trước
  • Regular jev:🤬 Smart jev🧐 My brain:😖🤨🤷🏻

    Wolfie SpaceWolfie SpaceTháng trước
  • Jev a beast no🧢

    Vogii_107Vogii_107Tháng trước
  • challenge accepted: rainbow 6 siege (again) 2 year later

    Mkc WrightMkc WrightTháng trước
  • Jev can explain the game better than a tips and tricks video.

    ZekeTheOfficialZekeTheOfficialTháng trước
  • If you guys could check out my cod content it’d be appreciated I’d make more vids if I got views and feedback

    Djstickysheets 2Djstickysheets 2Tháng trước
  • A montage of your ffa clips in this game would give me so much nostalgia

    GomGomTháng trước
  • wasd mitch would win in a 1v1

    ryan haniryan haniTháng trước
  • Bro can you let out a settings video pls

    ColdExo _ColdExo _Tháng trước
  • When are you gonna play rainbow six siege again

    Jessie MaciasJessie MaciasTháng trước
  • Hey @jev u should do a vid showing ur settings n audio n love ur vids 🤍

    IwAsHeDyEwIwAsHeDyEwTháng trước
  • The people that get to lvl 1000 pay money for a modded zombies lobby and each kill it abt 1k or so xp and the zombies spawn in 1 shot all the time

    Layden MartinLayden MartinTháng trước
  • Zombies gives way more exp than multiplayer

    Prplex -Prplex -Tháng trước
  • Jev: (talking about being how we are on a floating rock about to implode) Ex: “Finally found my c**k and a bag” 💀

    Youngzay1FTWYoungzay1FTWTháng trước
  • Jev is my mom

    MelloMelloTháng trước
  • You should try playing Dropkick

    SurmzeSurmzeTháng trước
  • i got dark matter sword! great title ! doesn’t use the sword once , sickkk

    LD5260LD5260Tháng trước
  • Jev just taught me about cod spawns while on my break, what’s the cash app?

    Bread ButterBread ButterTháng trước
  • They needa buff sniper ads

    Simon HockerSimon HockerTháng trước
  • Can we get another day in the life

    Zen RrrZen RrrTháng trước
    • Or even a new vlog a lil switch up still call of booty it’s good no cons

      Zen RrrZen RrrTháng trước
  • The spawns on niketown actually suck idk what you're talking about "you never spawn in los of enemy players" that's literally the only way I spawn..

    FlopfistFlopfistTháng trước
  • 5:19 Mr. Jev

    ChingonezzzChingonezzzTháng trước
  • 8:25 GET BASHED

    J CJ CTháng trước
  • I guess nobody knows what emblem Jev has on ?? (see bottom left 3:18)

    Paddy O’ConnorPaddy O’ConnorTháng trước
  • "Fake FaZe" - Dude that can't name 1 person that's in FaZe

    Av3ngedAv3ngedTháng trước
  • pls play prop hunt some!

    Noah MNoah MTháng trước
  • Yeah they mod zombies game or get in glitch spots

    Dan XenoDan XenoTháng trước
  • The music reminds me of Rhythm thief on the 3ds ✨

    Idk QIdk QTháng trước
VIworld