James Charles Uses Makeup to Turn Us into Triplets! featuring Charli D’Amelio | Dixie D’Amelio

29 Th07, 2020
15 966 647 lượt xem

Hi guys! As you may have seen in our Sisters Beauty Battle video with James Charles last week, Charli and I partnered with Morphe on a new line called Morphe 2!! In this video, Charli and I talk with James about life while he gives us a makeover with all the products in the Morphe 2 collection that is officially available starting Thursday, July 30th.
About MORPHE 2 - HINT. TINT. GLOW
Meet a new line of light, multipurpose makeup that keeps it simple yet stunning launching 7.30.2020 at Morphe. viworld.info/rock/video/mYOslHbFvaR5rnU.html
☁️ Hint Hint Skin Tint (available in 20 shades) $17 ⁣⁣
☁️ Wondertint Cheek & Lip Mousse (available in 4 shades) $12 ⁣⁣
☁️ Jelly Eye Shimmer (available in 6 shades) $10 ⁣⁣
☁️ Gloss Pop Face & Eye Gloss $12⁣⁣
☁️ Glassified Lip Oil (available in 6 shades) $9 ⁣⁣
☁️ The Sweep Life Brush Collection + Bag $24 ⁣($54 value)⁣
Don’t forget to use my code DIXIE for 10% off Morphe 2 and all other Morphe products!
Sign up for updates: www.morphe.com/pages/morphe-2-signup
Follow James:
INSTAGRAM » instagram.com/jamescharles
FACEBOOK » facebook.com/jcharlesbeauty
TWITTER » twitter.com/jamescharles
SNAPCHAT » jamescharless
TIKTOK » jamescharles
Have you watched our Sisters Beauty Battle on James' channel? viworld.info/rock/video/mqSHmXOjp5pmln0.html
Special thanks to Louis for your support on filming!!
instagram.com/louisgargiula
Follow Charli:
Website: www.charlidamelio.com/
TikTok: www.tiktok.com/@charlidamelio
Instagram: instagram.com/charlidamelio/
VIworld: viworld.info
Add me on Snap: www.snapchat.com/add/damelioc
Listen to Be Happy
ffm.to/be_happy
Website: www.dixiedamelio.com
Subscribe for more official content from Dixie:
viworld.info
Connect with me!
TikTok: www.tiktok.com/@dixiedamelio
Instagram: instagram.com/dixiedamelio
Twitter: twitter.com/dixiedamelio
Website: www.dixiedamelio.com
Check out my merch: dixiedamelio.shop/
Have you heard my new song Be Happy? ffm.to/be_happy
#dixiedamelio #charlidamelio #jamescharles #Morphe2 #morphe2xcharlidixie

NHẬN XÉT
  • These girls are really not attractive ngl I will never understand why they’re so popular, they don’t even dance well. Someone explain

    Just4NowJust4Now2 giờ trước
  • charli i t thaught that you were a a nice girl dixie i no how you feel with having a mean sister im here for you ok

    TRISELLE NELSONTRISELLE NELSON6 giờ trước
  • Charli is so sweet I love her

    nichole waldronnichole waldron7 giờ trước
  • I love your tik tok Charlie Demilio

    Alanazi AlanaziAlanazi Alanazi9 giờ trước
  • James who's ur favourite person? Charli - hmm idk (in her mind) chase.... Dixie - I love everyone (in her head) noah. For sure.

    Bubbles SfBubbles Sf10 giờ trước
  • Oh. Okkkkk

    M ShM Sh11 giờ trước
  • omg charli is sooooo prtty tho like :oo

    Hadar kingsleyHadar kingsley11 giờ trước
  • l got your jamse charls palet and i gos mofe 2 clecshon and also got the brushes

    Heidi DottHeidi Dott12 giờ trước
  • um why is Charlie left out in this who can agree

    Tammy SmithTammy Smith17 giờ trước
  • omg you R right

    Tammy SmithTammy Smith17 giờ trước
  • charli is not really kn ti makeupp

    Madison CorralesMadison CorralesNgày trước
  • Why is it always the Young one left out, when i see the Young one getting left out of there own siblings my bloods starts to boilling 😡😡😡. Poor Charlie 😩😩

    Liv the life You wantLiv the life You wantNgày trước
  • Charli looks so arrogant here Idk lma9

    Elmargos supporterElmargos supporterNgày trước
  • Dixie:Describe yourself in three words Charli:TALENTED,AMAZING,SMART Me:I 100% AGREE

    mexican chxrlimexican chxrliNgày trước
  • 10:01 - 10:03 YOUR MASCARA IS CRUNCHY!!!!!!!

    mexican chxrlimexican chxrliNgày trước
  • charli is so pretty

    Tazkia Aisha PradytaTazkia Aisha Pradyta2 ngày trước
  • This is so good

    Judy BalderasJudy Balderas2 ngày trước
  • sometimes dixie dont wanna be happy

    Maysen SmithMaysen Smith2 ngày trước
  • if tiktok gets deleted get likee

    Myra DayMyra Day2 ngày trước
  • Hi James ly ❤️❤️❤️❤️

    lexi newlandslexi newlands2 ngày trước
  • Can someone pls list down all the ingredients and where to buy them ?

    ANANDITA SHENOYANANDITA SHENOY2 ngày trước
  • James is charli is your best friend or not best friend charli I am your big fan because she look like my big fan I am your big big big big fan like you because I like u becuse big fan

    Gurung TikaGurung Tika2 ngày trước
  • 0:00 Charlie looks soo bored ... she be like ... why did u even call me here 😂😂😂😂

    ANANDITA SHENOYANANDITA SHENOY2 ngày trước
  • Who else is here after the Charli problem

    Wrenlet QtqWrenlet Qtq2 ngày trước
  • Anybody nogice that dixie has like a line behind her head, when she turns her head nobody just me? Ok..

    John BrownJohn Brown2 ngày trước
  • I love how they all do their own thing but yet they bond together in such a special (and hilarious) way!!!!!

    Lola ZapolLola Zapol2 ngày trước
  • Charli:Dancer Dixie:singer James:makeup artist Me:The best

    Ceylan LeylaCeylan Leyla2 ngày trước
  • Hi james

    Minela KovacevicMinela Kovacevic3 ngày trước
  • Help charli she is sitting in the corner awkward

    raj kaurraj kaur3 ngày trước
  • Dixie singer Charli dancer James makeup artist Me exelent VIworld watcher

    raj kaurraj kaur3 ngày trước
    • Your correct

      raj kaurraj kaur22 giờ trước
  • If TikTok deletes use likee

    ThatunicornchanelThatunicornchanel3 ngày trước
  • Dixies voice is like a girl corpse

    Robotninja YtRobotninja Yt3 ngày trước
  • I am such a big fan.

    Lily FLily F3 ngày trước
  • Charlie looks sooo much like on if my friends, and she absolutely adores you both!! I hope this isn't super annoying and I know you guys don't have a lot of time, but it would mean the world to her if you saw her profile her profile is @jentri123, if you do, thank you so much, if you don't, I totally understand, love you guys!!

    Jaycee SmithJaycee Smith3 ngày trước
  • Jams:shouting Dice:tslking normaly Charli:whispering My volume ⬇️⬇️⬆️⬇️⬆️⬆️⬇️⬇️⬇️⬆️⬆️⬆️⬇️⬇️⬇️

    Cindy WatersCindy Waters3 ngày trước
  • Go like and follow that.bk on tiktok

    Malaika FernandesMalaika Fernandes3 ngày trước
  • I live charli and Dixie and James I love you all I loved you all I love you all all all all😍❤❤

    Farah DiariesFarah Diaries3 ngày trước
  • I love Charli’s bun and makeup

    Brielle O’ReganBrielle O’Regan4 ngày trước
  • James: OmG tHiS iS lOoKInG FaMOuSSSSS ME:👀 lol

    Isabella SingsIsabella Sings4 ngày trước
  • Hi me boodoor

    bodoor aljeeranbodoor aljeeran4 ngày trước
  • Charli: D/A/N/C/E/R Dixie: S/I/N/G/E/R James: M/A/K/E/U/P/A/R/T/I/S/T Me: lazzy professinal youtuber watcher 🤍  ̄へ ̄

    Tafa VuniwaiTafa Vuniwai4 ngày trước
  • Dixie love and charli

    Imane HaddarImane Haddar4 ngày trước
  • Charli and James look like twins I’m not kidding lmao

    Charlotte LechnerCharlotte Lechner4 ngày trước
  • The clean learning univariably peep because disease spontaneously scare during a oafish mailman. different, obese love

    Morgan LeighMorgan Leigh4 ngày trước
  • Ahhhh Charli's messy bun in so...... Perfect

    Hayley CraillHayley Craill4 ngày trước
  • idk why but sometimes i get charli and dixie the wrong way i say didie is charli but its not but thay are way diffrent

    Stephanie DerkesenStephanie Derkesen4 ngày trước
  • James are you boy or girl

    ali mallaali malla4 ngày trước
    • @Nour Ahmed no one asked if he put on makeup it’s obvi

      Lala TFWLala TFWNgày trước
  • tiktok deleted trump before trump deleted tiktok

    Taylor BrazierTaylor Brazier4 ngày trước
  • James and Charli: Talking about how they appreciate their supporters Dixie: YoUr MaScArAs CrUnChY

    Hannah Reed-ClarkHannah Reed-Clark5 ngày trước
    • Lol

      Robotninja YtRobotninja Yt3 ngày trước
  • charli is so gorgeous

    megan emegan e5 ngày trước
  • James to Dixie: Omg you look really pretty Charli: tanks James:*Wasnt Dixie supposed to say thanks* James:*whispers* u too Charli

    Queen DQueen D5 ngày trước
  • I love you dixie you are the best you to charli and jemes

    batool Sultanbatool Sultan5 ngày trước
  • Dixie: I don’t know much about makeup Also Dixie: releases a makeup line🤣🤣 Girl make it make sense🥸

    libbyroseolibbyroseo5 ngày trước
    • The reason they’re the face is because they don’t wear much make up and it’s a very light coverage line

      Kara GailKara GailNgày trước
  • my sister said that im an optimist no because some times i dont wanna be happy

    PebblePebble5 ngày trước
  • Really enjoyed Charlie's insanely boring personality

    Anonymous CommenterAnonymous Commenter5 ngày trước
  • you look so good

    Ana WoodallAna Woodall5 ngày trước
  • f u james

    Jack NJack N5 ngày trước
  • i love you

    Alicea BigleyAlicea Bigley6 ngày trước
  • U so cute

    Ruby RobinsonRuby Robinson6 ngày trước
  • The far-flung front unfortunatly sparkle because route metabolically moor onto a aromatic shell. shiny, fluffy gun

    Hilda GriffithHilda Griffith6 ngày trước
  • .

    Jenny OlmosJenny Olmos6 ngày trước
  • Because that s what it is sopost to do.

    Marianna Atkins - BES 2030Marianna Atkins - BES 20306 ngày trước
  • charlie and dixie: talking quietly me: (turns volume up) james: oMg ThAt lOoKs SO gOOd my volume for the rest of the video: 👆🏻👇🏼👆🏻👇🏼👆🏻👇🏼👆🏻👇🏼👆🏻👇🏼

    abi corkeabi corke6 ngày trước
  • charli: puts her makeup on wrong james: ambushes her jaw with a brush

    abi corkeabi corke6 ngày trước
  • Umm...Why does Charli look like Ellie Zeiler after the makeup?

    Jaanu VishnubhatlaJaanu Vishnubhatla6 ngày trước
  • Maissane😍

    Nadjet MeddourNadjet Meddour6 ngày trước
  • Charli: u are negative Dixie: no I am not! *makes a song* SOMETIMES OPI DONT WANNA BE HAPPY

    ExtraChipmunk FifteenExtraChipmunk Fifteen6 ngày trước
  • haha everytime james says that looks so good dixies like mee? 😂 love u dixie

    Muskaan HussainMuskaan Hussain6 ngày trước
  • Hi Dixie and Charli I am a massive fan plz reply ! Plz

    Connie MaeConnie Mae7 ngày trước
  • I don't have a sister but I want one for u sister haha 😆 Lol

    Viola DaseViola Dase7 ngày trước
  • You all look so cute! 😊☺️

    Alyson BialkeAlyson Bialke7 ngày trước
  • i love you guys so much

    Tristan DavisTristan Davis7 ngày trước
  • Twins

    this istheweridaccthis istheweridacc7 ngày trước
  • Dixie: I'm not negative...

    Belinda BencomoBelinda Bencomo7 ngày trước
  • and cute!!!

    Leah NoelLeah Noel7 ngày trước
  • aww twin's!!

    Leah NoelLeah Noel7 ngày trước
  • i was scard of my ants that i hid under my bed

    Selene BurnettSelene Burnett7 ngày trước
  • Charlie:dancer Dixie:singer James:makeup artist Me:watcher tt utube +playing roblox+player

    clawd TwTclawd TwT7 ngày trước
  • omgg

    SAPIR UMARDEKERSAPIR UMARDEKER7 ngày trước
  • Hi Dixi I like you viedios

    Dhariwal Nirmal singhDhariwal Nirmal singh7 ngày trước
  • Dixie:what was your first impression of me Charli:6/10

    Lar DuffyLar Duffy8 ngày trước
  • I feel like someone was very annoying in some parts but funny in other parts c

    Calli MoncadaCalli Moncada8 ngày trước
  • At 2:36 dixies laugh is cute

    Khloe FlowersKhloe Flowers8 ngày trước
  • Early is on time. On time is late. And late is unacceptable. That my motto

    Bridget MaloneyBridget Maloney8 ngày trước
  • charli: always drinking sunny d and dunkin

    Melany Celis AlvarezMelany Celis Alvarez8 ngày trước
  • Dixie and Charli D’Amelio and Dixie D’Amelio what

    Kelley EganKelley Egan8 ngày trước
  • CAN WE JUST APPRECIATE HOW JAMES IS LITERALLY COMPLIMENTING HIS OWN MAKEUP!

    tropicalsxtropicalsx8 ngày trước
    • Hahaa

      tropicalsxtropicalsx8 ngày trước
  • Omg Charli's face when she messed up her nose!! lol

    Elise UlshElise Ulsh8 ngày trước
  • -charli- cuz I was scared of u -me- 😂😂😂😂

    charli Editscharli Edits8 ngày trước
  • james..... did you and dixie go to school together

    patrick burnspatrick burns8 ngày trước
  • Ja es did the Makeup by dixie and charli is alone...hqhqh

    Antonia LassekAntonia Lassek8 ngày trước
  • This Video was on my Birthday

    Antonia LassekAntonia Lassek8 ngày trước
  • Hi

    Hunter WGWHunter WGW9 ngày trước
  • Charli:just doing her make up and watching what they are saiying Me: poor charli

    Gil DiezGil Diez9 ngày trước
  • omg when dixie and Charlie just started applying the foundation i was like there not going to take off their makeup and put it over it and realised they weren't wearing makeup.......like how!!!?!!!

    Luciana LaniganLuciana Lanigan9 ngày trước
  • Charli could dance on other social media apps and it would be kind of like dancing on tiktok but it wouldn’t be

    HugeDodgersFan StigingsHugeDodgersFan Stigings9 ngày trước
  • The tea just spilled

    Erin ThompsonErin Thompson9 ngày trước
  • Omg I love you guys. Wish I could meet you.

    Erin ThompsonErin Thompson9 ngày trước
  • Charli don't get no attention :(

    katieb102katieb1029 ngày trước
  • i love the way that dixie laugh

    Lucie PhamLucie Pham9 ngày trước
VIworld