PnB Rock - Rose Gold (feat. King Von) [Official Audio]

19 Th01, 2021
777 899 lượt xem

PnB Rock - Rose Gold (feat. King Von)
Stream/Download: PNBrock.lnk.to/RoseGold
Stream/Download TrapStar Turnt PopStar - PNBrock.lnk.to/TSTPSID
Follow PnB Rock:
instagram.com/pnbrock/
twitter.com/pnbrock
facebook.com/PnBRockMusic
soundcloud.com/pnbrock
www.pnbrockofficial.com
#PnBRock #KingVon #RoseGold

NHẬN XÉT
  • Damn Von

    Qwik_ StrikesQwik_ StrikesNgày trước
  • When I go through struggles I can count on pnb rock make my day and make best way to live with my daughter with lil bit money I got thank pnb rock

    Micheal MatthewsMicheal Matthews2 ngày trước
  • King von and. Pub rock

    Aviana Sparks7Aviana Sparks79 ngày trước
  • Why doesn’t pnb rock make songs anymore💔

    Brianna DouglasBrianna Douglas11 ngày trước
  • #longlivekingvon

    Jakhii GodettJakhii Godett12 ngày trước
  • Favorite song by pnb rn. His opening bars be hitting fr

    FoscFosc16 ngày trước
  • Long live V.Roy 🖤

    Panda rosePanda rose17 ngày trước
  • Praying for better days 🙏🏾🙏🏾

    junior hicksjunior hicks20 ngày trước
  • GRANDSON 🗣🔥 still sick about it smh

    Only SlappersOnly Slappers20 ngày trước
  • Rip troy and vroy

    Jaden McJaden Mc21 ngày trước
  • 666k views 🥲🥲🥲

    Jah-Quan MillerJah-Quan Miller22 ngày trước
  • this song dont sound complete for some reason..

    Q SQ S23 ngày trước
  • 🕊

    Zeelow95Zeelow9526 ngày trước
  • Wait he dead?

    Hdhus NdjdbHdhus Ndjdb26 ngày trước
  • منؤؤؤؤؤؤر الملك ڤون

    BH the DBH the D27 ngày trước
  • How the f did this song lose the views? It was in millions

    somxstylessomxstyles27 ngày trước
  • goat.

    Janet RamosJanet Ramos27 ngày trước
  • king von verse make me feel different like its nostalgic or sum

    SwervoSwervo28 ngày trước
  • fuck guns & diseases

    Rashad BanksRashad BanksTháng trước
  • "Rose Gold" (feat. King Von) Two tone rose gold, Cartier skeleton I ride with my dogs, whether right or wrong I got all these scars 'cause my niggas gone Tat 'em on I'm back and put 'em in my songs Caught him slippin', left him on the news Gotta bite now 'cause he love to chew All these hoes in here, I gotta fuck me one New Lambo' with the trunk in the front These niggas die bitter, they sweeter than punch I done made it out the bottom, baby, I ain't goin' back Maybach or that Lambo' truck, revolver hit 'em, they ain't solvin' that His and her's Chanel drip, too many plugs they come with extensions Whack all the opps, don't leave no witness Poppin' all these Percs, I need to quit it Cop brand new coupes and leave the ceilin' Hop out the drop at the opp's spot and pop shots Young nigga worth some M's, it's crazy 'cause I also spin the block Bad lil' bitch want ass shots, I'ma cash her out, she gon' give me that drop That bitch think she special, I drop drip all on my bad thots Lambo' seats in here Stash spots, got the heat in here Watch your body, they creepin', yeah Ain't no peace, no sleep in here Hey bro, just bring them freaks in here If he's sweet, I'll have my young niggas eat We gon' have a feast in here, yeah Two tone rose gold, Cartier skeleton I ride with my dogs whether right or wrong I got all these scars 'cause my niggas gone Tat 'em on I'm back and put 'em in my songs Caught him slippin', left him on the news Gotta bite now 'cause he love to chew All these hoes in here, I gotta fuck me one New Lambo' with the trunk in the front These niggas die bitter, they sweeter than punch Before I die they gon' remember me For bein' in these streets and slangin' heat, ain't ducked no enemies I want the toughest nigga, I ain't never preyed upon the weak And yo lil' baby momma lip real good but that bitch pussy weak These lil' boys can't fuck with me, 45 Glocks, they stuck to me I be in your dreams, you can't even sleep, if you think about touchin' me Man, this shit'll get ugly, now this shit'll get brazy The way he got killed, that made me crazy Couldn't do shit, I was in them cages Fightin' murder ones, couldn't even see my son I was on the run, still throw the gun, we broke the bond Now I got the biggest bag, you know these niggas mad He tried to run off with that sack, I made him fumble then I run it back Two tone rose gold, Cartier skeleton I ride with my dogs whether right or wrong I got all these scars 'cause my niggas gone Tat 'em on I'm back and put 'em in my songs Caught him slippin', left him on the news Gotta bite now 'cause he love to chew All these hoes in here, I gotta fuck me one New Lambo' with the trunk in the front These niggas die bitter, they sweeter than punch Two tone rose gold, Cartier skeleton I ride with my dogs whether right or wrong I got all these scars 'cause my niggas gone Tat 'em on I'm back and put 'em

    조재민조재민Tháng trước
  • Didn't know I needed to hear this till now

    shadow ghostshadow ghostTháng trước
  • Hotter than lil durk straight up

    cizzlin swaggacizzlin swaggaTháng trước
  • Dope song but ..pnb tryna switch up and use roddy ricch flows🤔 but fuck it🤷🏿shit fire🔥🔥

    Donn OnnDonn OnnTháng trước
  • Rip king von

    bbg loyalbbg loyalTháng trước
  • #LLKV

    Marcus EarvinMarcus EarvinTháng trước
  • straight fire

    Zae TVZae TVTháng trước
  • “I ride wit my dawgs whether they right or wrong” 💪🏿💯

    Aaron SharpAaron SharpTháng trước
  • Sharks machines

    Damien Mc nearDamien Mc nearTháng trước
  • My g is back

    LT SharkyLT SharkyTháng trước
  • Pnb voice is pure nostalgia 🔥 🔥 🔥

    Kell BelleKell BelleTháng trước
  • Pnb Rock did his thang on this joint 🔥

    dinerøødinerøøTháng trước
  • 💯💯💯💯💯💯💯💯🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🌍🌍🌍🌍

    Rocky JonesRocky JonesTháng trước
  • Vonnnnnnnn

    makayla da donmakayla da donTháng trước
  • King Von dead exactly “35” weeks after Levon James album released and LeBron James just won the NBA finals at age “35”.. FACTS

    Tyler DorsoTyler DorsoTháng trước
  • King Von dead exactly “35” weeks after Levon James album released and LeBron James just won the NBA finals at age “35”.. FACTS

    Tyler DorsoTyler DorsoTháng trước
  • Bye von your missed

    Trevor TilleryTrevor TilleryTháng trước
  • First

    IAmKentoriIAmKentoriTháng trước
  • Rip KING VON, This sing is 🔥

    NODRIBBLE GNODRIBBLE GTháng trước
  • LONGLIVEVROY.

    pryncess.pryncess.Tháng trước
  • rip von bro😩🔥🔥

    Evan HostermanEvan HostermanTháng trước
  • guess what was suggested in the little i card on the right of the video?? : PNB rock - Ordinary ft. POP SMOKE [Official Video]........ gave me goose bumps. shi hit different. rip to von and pop😔🕊

    Official VårϸiɛOfficial VårϸiɛTháng trước
  • RIP VON

    quincy williamsquincy williamsTháng trước
  • Song already on tik tok

    Myles Of StylesMyles Of StylesTháng trước
  • straight heart once again even after all this time.

    ConvølksConvølksTháng trước
  • This shit raw asab 🔥❣️

    Kelliese SeabrookKelliese SeabrookTháng trước
  • I be in your dreams you can't even sleep if you think about touching me ~#LLKV

    Chan TezzyChan TezzyTháng trước
  • RIP Von, get back gang get back.

    The Real GBGThe Real GBGTháng trước
  • This song 🔥🔥🔥🔥🔥

    Nolan the eagleNolan the eagleTháng trước
  • the videos lit

    Rappers DigestRappers DigestTháng trước
  • 🔥🔥🔥

    Jomar_ Gamer_02Jomar_ Gamer_02Tháng trước
  • Put this in fast and furious 👏🏾🐐

    LifeWith 4LLifeWith 4LTháng trước
  • PnB killed this. R.I.P KING VON !

    Fábio RosolenFábio RosolenTháng trước
  • RIP VROYYYYYYYYYY 💙🕊️💔🥺

    King Mello2xKing Mello2xTháng trước
  • Here before 500k and 1 Mil

    JahJahTháng trước
  • Von diss yb innis ifykyk

    Truckload OchoTruckload OchoTháng trước
  • Its been a minute pnb 🔥

    Jaisean RodriguezJaisean RodriguezTháng trước
  • Rip 💔

    Its_ Qw33nnIts_ Qw33nnTháng trước
  • Pnb rock so underrated Please Stop sleeping on him

    Doran KevinDoran KevinTháng trước
  • When I die Dey gonna remember me🖤✔️

    SkiMasK VonSkiMasK VonTháng trước
  • Drop that song. Lovin it. R.I.P.❤

    Ashley MannAshley MannTháng trước
  • Am I the only person who realized pnb rock has song with people and never posts them until their dead

    Kerry Cooper JrKerry Cooper JrTháng trước
  • RIP VON👊🏿

    CubezOfficial 090CubezOfficial 090Tháng trước
  • shi hard

    HonorHonorTháng trước
  • Why is von verse always at at 1:50😂

    SpazFamilySpazFamilyTháng trước
  • Good Damm Job

    v splashv splashTháng trước
  • #RIPkingvon #LLKV

    zeus 9532zeus 9532Tháng trước
  • 🤘🏾🤘🏾🤘🏾🤘🏾👑👑👑👑🔥🔥🔥🔥💯😭😭❤️❤️🍾🤘🏾🤘🏾🤘🏾🕊🕊

    Jeremiah GordonJeremiah GordonTháng trước
  • 🔥🔥❤️🔥

    Sheilaya DiinSheilaya DiinTháng trước
  • Been waiting for this

    BILLONAIRE_ EBILLONAIRE_ ETháng trước
  • 🔥🔥🔥🔥🔥

    jjdabratttjjdabratttTháng trước
  • RIP KING VON👑❤️❤️

    jjdabratttjjdabratttTháng trước
  • @Silkydurag

    J DixonJ DixonTháng trước
  • Should be on the next madden

    Fate OpidFate OpidTháng trước
  • Rip King Von😔

    Shukri999Shukri999Tháng trước
  • LONG LIVE KING VON 💯💯💯❤❤🩸🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Jermaine Bolo WeathersJermaine Bolo WeathersTháng trước
  • Is it just me or you can’t ignore that weird sound in the song?

    Micah kabandaMicah kabandaTháng trước
  • King von made this song for pnb his shit trash

    joey Gonzalezjoey GonzalezTháng trước
  • Remember hearing this on million dollars worth a game.... shit hard

    Oxtail MonOxtail MonTháng trước
  • We know who baby moma he talm about they was into it even if von was not taking it fr Yb was know he Ian gon like that when it come to his bm🤷🏾‍♂️

    NadaNadaTháng trước
  • This makes me feel like king von still here, #LLKV

    Smokez. FN !Smokez. FN !Tháng trước
  • #llkv

    Smokez. FN !Smokez. FN !Tháng trước
  • hi I hope you are doing fine. I make music but it's really tough to have visibility when you're little, but I do my best to make my art known. I invite you to discover my beats and if you are not disappointed, do not hesitate to subscribe and share with your friends ;)

    TOZINK beatsTOZINK beatsTháng trước
    • hi

      Vultxre1xVultxre1xTháng trước
  • 😍😍

    Kasandra CabreraKasandra CabreraTháng trước
  • 🔥🔥🔥🔥🔥 Bars

    Lul Jaysmoov RapsLul Jaysmoov RapsTháng trước
  • LLkingvon🕊💔

    Frankibaby LoveforrentFrankibaby LoveforrentTháng trước
  • Imagine how much a verse from a dead artist would cost.....

    Mikkel SlettaMikkel SlettaTháng trước
    • They made this beforehand...

      722 Tank722 TankTháng trước
  • Von hard asf rip von man

    Dundreia McGuireDundreia McGuireTháng trước
  • He has songs with von, x, and pop. RIP

    Jaiden MillerJaiden MillerTháng trước
  • Here before 1Million Views💪🏾💪🏾

    Official TreyOfficial TreyTháng trước
  • G

    WiFi ChanclaWiFi ChanclaTháng trước
  • "Couldn't see me son" 😔RIPVON

    denny lopezdenny lopezTháng trước
  • This hit different 🔥

    Ashton 1115Ashton 1115Tháng trước
  • PNB 💪🏽

    Emill2xEmill2xTháng trước
  • when pnb rock made the chorus he knew it was gonna be a banger

    Lil knuxLil knuxTháng trước
  • 🦅

    GuiGuiTháng trước
  • This jawn HOT 🔥🔥🔥🔥🔥

    MORA TVMORA TVTháng trước
  • Finally PnB Rock is back he always drops heat probably one of the most underrated rappers.

    WorkADayNinjaWorkADayNinjaTháng trước
  • LLKV

    Brenda GarciaBrenda GarciaTháng trước
  • Finally I’ve been listening to your old stuff wondering when you was going to drop something new yay!!🎉❤️

    The Anime QueenThe Anime QueenTháng trước
  • 🖤❤️

    M5ive WNFM5ive WNFTháng trước
VIworld