We Are Moving In Together !!!

17 Th11, 2020
347 674 lượt xem

We cant believe this is happening! We cant wait and we wanted to share this with you so we decided to vlog a piece of it!
#TEAMRAYLEEN ???
#TEAMREECE ???
COMMENT BELOW !!!!
FOLLOW REECE'S SOCIAL MEDIA:
● Instagram: instagram.com/itsyungreece
● Twitter: twitter.com/itsyungreece
FOLLOW RAYLEEN'S SOCIAL MEDIA!
● Instagram: instagram.com/rayleen.v
● Twitter: twitter.com/rayleen_v
REECE'S MUSIC : viworld.info/player/xo5Ykmc7GMYklQbe2UO2dg
BUSINESS INQUIRIES:
● reeceandraybusiness@gmail.com
SEND US STUFF : P.O. BOX 503, Litchfield Park, Az 85340
#REECEANDRAY

NHẬN XÉT
  • TEAMRAY

    Caprice LemaCaprice Lema17 giờ trước
  • Those girls are so beautiful and cute!!! Love you guys x

    Caprice LemaCaprice Lema18 giờ trước
  • For a single mom she sure likes to drink a lot she seems like she's a bad influence on Reece.. just my observation.

    K LK L18 giờ trước
  • 🎄🎁🎊🎀💗💟

    Amanda WidenhoferAmanda WidenhoferNgày trước
  • No don’t do pranks! Everyone does the exact same prank over and over. Do something different

    Janet RomanJanet Roman2 ngày trước
  • No don’t do pranks! Everyone does the exact same prank over and over. Do something different

    Janet RomanJanet Roman2 ngày trước
  • Is it me or is one of reeces eyebrows shaded in??

    giselle galvezgiselle galvez2 ngày trước
  • What eyelashes ur wearing . ?????

    Lizzie VGLizzie VG2 ngày trước
  • Looking forward for this journey 🤍🤍

    Inez ZunigaInez Zuniga2 ngày trước
  • That candle is bomb 💣 I love it I buy the candles and the car sents.

    Sandra BegaySandra Begay2 ngày trước
  • How old is she ?

    Jacki AKAJacki AKA2 ngày trước
  • Reece your such a good step dad to those girls y’all such a cute family ❤️❤️

    Megan BMegan B2 ngày trước
  • Absolutely loved this type of vlog! 🥰

    brooke firenzebrooke firenze2 ngày trước
  • 10:38 lol ‘sorry’ so cute

    Mountfranklin CookiesMountfranklin Cookies2 ngày trước
  • When he says not my house, it’s our house 🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    Angel AlvarezAngel Alvarez3 ngày trước
  • 19:50 with no makeup Ray looks just like sofia carson

    Angelina ScottAngelina Scott3 ngày trước
  • Reece is such a good man bruh, he raising two girls like his own🥰Mama cook raised good boys.

    Angelina ScottAngelina Scott3 ngày trước
  • Can ya’ll do a house tour.?

    I Was Born 2 ConquerI Was Born 2 Conquer3 ngày trước
  • Aww who r the two little girls ???

    Danna SoteloDanna Sotelo3 ngày trước
  • are they her daughters?

    Samira LekajSamira Lekaj3 ngày trước
  • I’m so pleasantly surprised with Reece! He seemed so picky before and that was probably due to him being young and never having a girlfriend before but I’m so happy he excepted her kids as his own. This relationship deff brings out the best in him! They’re so cute together!

    Lindsay DottzLindsay Dottz3 ngày trước
  • I have the same Minnie Mouse car seat! Lol

    Lindsay DottzLindsay Dottz3 ngày trước
  • Beautiful people!!

    Randy BrooksRandy Brooks4 ngày trước
  • #teamrayleen

    angelee arrindellangelee arrindell4 ngày trước
  • Nahhh 😂😂

    A GausinA Gausin4 ngày trước
  • Are those your guys's kids

    Yesenia IrahetaYesenia Iraheta5 ngày trước
  • Yall are amazing

    Brittany LaFeverBrittany LaFever6 ngày trước
  • Ok I really like this couple’s channel ❤️

    Annie EdwardsAnnie Edwards6 ngày trước
  • Knew you from jcooks channel and your music. Your personality on your own channel shines through and I think Rayleen brings out a good side of u also

    a aa a6 ngày trước
  • Love you guys. But please for the sake of your children....put a damn seat belt on.

    Rebecca MRebecca M6 ngày trước
  • #TEAMRAYLEEN

    Afra AlshehhiAfra Alshehhi6 ngày trước
  • Da dude said 😂 “tryna go fast in a bat mobile” 🤣🤣 dis dude funny asf

    Charly EfinyCharly Efiny7 ngày trước
  • Grandpa is so hansummm💕💕

    AVZENAVZEN7 ngày trước
  • So obsessed with you guys. So glad y'all made a VIworld. Can't wait to see yall grow and be successful💕💕💕 Edit: love how Reece is so invested in the decoration of your guys new home together you don't see a lot of guys do that, so beautiful to see yall as a family🥺💕

    AVZENAVZEN7 ngày trước
  • Subscribed❤️❤️LOVE YOU GUYS

    Larie BeauTeeLarie BeauTee7 ngày trước
  • I literally got a shock in the last part, thought Reece had his hands over another female haha but it was just rayleen. She looks so different with no make up on but still fire tho ☺️

    Ilaisaane MaheIlaisaane Mahe7 ngày trước
  • Awww he’s so good with the girls❤️💛

    Payton SwiftwolfePayton Swiftwolfe8 ngày trước
  • She’s so beautiful even without makeup 🥺! Congratulations 🥳 on your beautiful family and home!

    Daniela CamargoDaniela Camargo8 ngày trước
  • omg! who cares

    game legendgame legend8 ngày trước
  • Do u ever wish ur gf was more into fashion she dresses really simple and plain no offense.

    sabrina ledesmasabrina ledesma8 ngày trước
  • My baby father passed away when my baby was 5 months old. She is 4 now and it isn't easy to find love and be a single mom. The fact that he is stepping it up and showing us this side of him is so amazing. Nothing but blessings lots of love and success for you both and the the little ones they deserve that keep up the good work ❤

    Zeltzin LaureanoZeltzin Laureano8 ngày trước
  • All love 💖

    Natalie LarrainNatalie Larrain8 ngày trước
  • I hope you and your family stay strong 💪🏽 keep praying the Lord will always guide you guys don’t rush be patient stay bless be safe 💯

    Shoanntal LuggShoanntal Lugg8 ngày trước
  • My heart🥺, The girls called him dad🥺❤️ I love that.

    Elina LifeElina Life8 ngày trước
  • Aww the baby and I have the same name but my name is spelled Ileana ‼️ she has the best name.

    Ileana ColonIleana Colon8 ngày trước
  • THIS IS THE TYPE OF GIRL JUSTICE NEEDS! not them IG “models” w no personality lol

    dcoog anmldcoog anml9 ngày trước
    • You shouldn't copy other's comments use your own brain

      K LK L19 giờ trước
  • I love this side of Reece. I agree, JCook put a lot of pranks where he was always mad lol. I low key didn’t like him until now. Always loved the music though. Just a little misunderstanding. Love you guys a lot! You guys real ones.

    Sonia AntillonSonia Antillon9 ngày trước
  • Congratulations ... Ok n ur channel n ur new home together... Can't wait for the pranks... #TeamRaylynn

    Mae AlonzoMae Alonzo9 ngày trước
  • you guys are sooo cute i’m here for it 💜

    Rissa ReneeRissa Renee9 ngày trước
    • Aww they call him dada 🥺💙 I know ray is so grateful for reece, that’s honestly too cute. I’m a single mom to my baby boy so this makes me so happy, his mom raised good m

      dcoog anmldcoog anml9 ngày trước
  • try ice matcha green tea latte with soy, 3 pumps of toffee nut and an add shot. 🔥 my go to drink aside from an iced chai alone or a dirty chai.

    VanessaVanessa9 ngày trước
  • Are the kids hers ? 😭

    Jacky C.SJacky C.S9 ngày trước
  • 3 cute ☺️

    2 Tayz2 Tayz9 ngày trước
  • I love you guysssss❤️

    Teetee RTeetee R9 ngày trước
  • Don’t sell yo soul kids

    jacob reyesjacob reyes9 ngày trước
  • I love how he cares so much and he treats them so good, he treats them like there his own 🥺. Omg it’s so cute 🥰

    DesDes9 ngày trước
  • Omg I love y’all! If y’all agree drop a 💙❤️💙❤️

    ITSALLLOVE FAMILYITSALLLOVE FAMILY9 ngày trước
  • I always thought Reece was stuck up from his family members vlogs , he’s actually such a sweetheart and out going person . Happy I’m here to watch your family grow & also your Chanel to grow and glow , god bless 💙💜

    Natalie VazquezNatalie Vazquez10 ngày trước
    • good job hosting in this video.

      bcvbb hyuibcvbb hyui9 ngày trước
  • Love you guys alreadyyyy!!! Ya’ll are a whole vibe! God bless! 🙏🏻💜

    Yoara BurgosYoara Burgos10 ngày trước
    • Yes such a good dad ....amd it's not even his kids much less when god bless u guys with ur baby boy omg stay safe guys

      bcvbb hyuibcvbb hyui9 ngày trước
  • Team ray you already know

    Slayy JonaeSlayy Jonae10 ngày trước
  • OMG I DIDN'T KNOW RAY WAS A MOMMY !!!! U ARE THE BEST WOMAN FOR REECE 💯 I LOVE TO SEE THIS ❤ MUCH LOVE AND RESPECT TO U BOTH AND WISHING U GUYS THE MOST HAPPINESS TO U AND UR FAM ❤

    Just GenJust Gen10 ngày trước
  • Awe hes so good with the kids

    yfdawnyfdawn10 ngày trước
  • is it just me or she kinda looks like Layton Greene? she’s so beautiful 😍😍😍!!!

    Melinda EnochMelinda Enoch10 ngày trước
  • Yall are the best!! also rayleen is so gorgeous

    Sydnee TuckerSydnee Tucker10 ngày trước
  • Aww they call him dada 🥺💙 I know ray is so grateful for reece, that’s honestly too cute. I’m a single mom to my baby boy so this makes me so happy, his mom raised good men

    Jasmine MartinezJasmine Martinez10 ngày trước
  • Reece is such a great father to these girls already!! Congratulations on your journey💕💕

    ShiShi10 ngày trước
  • Shes so pretty with no makeup:)

    Diana carroll garciaDiana carroll garcia10 ngày trước
  • you guys are really good at this and you just started that's crazy keep up the amazing work I love ur content !!!!

    Maddy LaBoyMaddy LaBoy10 ngày trước
  • I’m also a mother of two princesses and I have to say I’m so happy you found someone who is willing to step up and love both you and your girls! It’s a beautiful thing. God bless your family 🥰

    Erika RErika R10 ngày trước
  • OMGG THE “dada” THAT IS SOOOO CUTEEEEEEE UGHHH

    Isabella CondeIsabella Conde10 ngày trước
  • TEAM REECE for now lmaoo

    Chyna SunshineChyna Sunshine10 ngày trước
  • A whole other side of Jordan! He’s amazing with you and the girls! Btw they are beautiful💕 can’t wait to see lots and lots more videos to come!!

    Marci HolquinMarci Holquin10 ngày trước
  • Yes such a good dad ....amd it's not even his kids much less when god bless u guys with ur baby boy omg stay safe guys

    nieooj gotoynieooj gotoy10 ngày trước
  • i absolutely love the fact that they call him dada and he treats them if they were his own! 🥺

    yvette mccullochyvette mcculloch10 ngày trước
  • Rayleen is so beautiful without makeup #teamrayleen

    Linda VillaLinda Villa10 ngày trước
  • You guys are so cute

    Eselya GalvanEselya Galvan11 ngày trước
    • Rayleen and her girls are so beautifulAnd Rayleen is so beautiful with or without makeup😍🥺❤️yall are such a beautiful family!❤️

      nieooj gotoynieooj gotoy10 ngày trước
  • COLORADO IS WHERE ITS AT! 🥺 but im so happy for Jordan he found a good women who doesn’t want clout 😩

    Amiya MartinezAmiya Martinez11 ngày trước
  • HER NATURAL LOOK AT THE END HAD ME SHOOK. SHE SO SECSYYYYYY.

    Jaydon gelinJaydon gelin11 ngày trước
  • YOU GUYS ARE SO CUTE❤

    Keabetswe LitsiliKeabetswe Litsili11 ngày trước
  • just the fact that he accepts her and her children just shows there are good men out there

    Emily FrancoEmily Franco11 ngày trước
  • im here for it, love is just so freaking pure and beautiful!!! wishing you guys the best

    Emily FrancoEmily Franco11 ngày trước
  • Can you guys start the Vlogmas the Christmas thing pleaseeeee

    Selyin Lainez-GamezSelyin Lainez-Gamez11 ngày trước
  • i love u guys already🥺🥺

    Nallely BlancoNallely Blanco11 ngày trước
  • iced white mocha with sweet cream foam and extra caramel drizzle

    Lyndiwe AustinLyndiwe Austin11 ngày trước
  • Aww just seeing her without makeup or those big eyelashes 🌞🤪

    Alecyia Piedro de oro rocaAlecyia Piedro de oro roca11 ngày trước
  • Aww I’m from Colorado 🤪☺️

    Alecyia Piedro de oro rocaAlecyia Piedro de oro roca11 ngày trước
  • New subscriber 😊 love, love you guys 🥰💫💖

    Zack & JayZack & Jay11 ngày trước
  • Lolo’s is sooo good

    Liliana SanchezLiliana Sanchez11 ngày trước
  • I've been waiting for you guys to do a VIworld channel im so excited and im new i just subscribe to ur channel

    Marcos EspinozaMarcos Espinoza11 ngày trước
  • im sorry but i just love reece voice

    Asisipho LamaniAsisipho Lamani11 ngày trước
  • Rayleen and her girls are so beautifulAnd Rayleen is so beautiful with or without makeup😍🥺❤️yall are such a beautiful family!❤️

    Kimmie EstradaKimmie Estrada11 ngày trước
  • Love her !! She is pretty without the make-up and with make-up

    Bella ChellaBella Chella11 ngày trước
  • She looked so different without makeup. UR STUNNING NATURAL

    Babygirl D’amourBabygirl D’amour11 ngày trước
  • Awww she is so cute she said “ look at me dada”. 🥺

    Verano Mejia GonzálezVerano Mejia González11 ngày trước
  • I respect you reece because your totally respectful torwards her kids

    Eyshita HoqueEyshita Hoque11 ngày trước
  • Ok but the kiddos are gorgeous 🥺

    JirahBrianna_JirahBrianna_11 ngày trước
  • I had no idea you guys had kids together...They are ADORABLE

    Babygirl D’amourBabygirl D’amour11 ngày trước
  • 😍😍

    Esmeralda CruzEsmeralda Cruz11 ngày trước
  • The girls are so cute 😍

    Nipuni KapugeNipuni Kapuge11 ngày trước
  • YALL HAVE KIDS?❤️

    The Royalty AngelThe Royalty Angel11 ngày trước
  • The kids are so adorable!!! 😊😊

    Refentse MasiaRefentse Masia11 ngày trước
VIworld